نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

BIOS (سیستم ورودی/خروجی پایه) یک بسته نرم افزاری است که توسط اپراتور ریز مدار کامپیوتر برای شروع عملکرد و عملکرد کامپیوتر پس از روشن شدن استفاده می شود. این جریان داده ها را فعال می کند و مانند یک اتصال دهنده یا پل عمل می کند که جریان داده را به دستگاه های متصل مانند هارد دیسک، صفحه کلید، ماوس، آداپتور ویدیویی و چاپگر مرتبط می کند. در این مقاله با نحوه وارد کردن Bios لپ تاپ دل آشنا می شوید.

نحوه وارد کردن Bios لپ تاپ دل
نحوه وارد کردن Bios لپ تاپ دل

کلید ورود به وارد کردن Bios لپ تاپ دل

در اکثر لپ‌تاپ‌های دل، F2 باید برای بایوس وارد شود. بعید است، در رایانه های دیگر، هنگام گذراندن مراحل ورود به BIOS، سیستم شروع به بوت شدن می کند. با این حال، دل توصیه می کند قبل از روشن کردن برق، کلید F2 را فشار داده و نگه دارید. کلید را نگه دارید تا زمانی که رابط صفحه BIOS روی صفحه نمایش شما ظاهر شود. اگر به روشی که در اینجا ذکر شده است پیروی نکنید، ممکن است لپ تاپ شما نتواند روند ورود به BIOS را شناسایی کند و طبق معمول از نو شروع می شود.

راه های دسترسی به BIOS در دل

با این حال، فشار دادن F2 یک راه معمولی برای دسترسی به بایوس در دل است، اما راه‌های جایگزینی برای دریافت بایوس در دل وجود دارد که ممکن است از آن‌ها آگاه باشید تا هر یک از روش‌ها برای فرآیند مورد نظر کار کنند.

برخی از لپ‌تاپ‌های دل از فشردن کلید F2 برای ورود به بایوس پشتیبانی نمی‌کنند، پس یک راه معمولی وجود دارد یا می‌توان گفت یک کلید مشترک برای انجام کار. آن کلید کلید «حذف» است. اما اگر جواب نداد، کلید “Insert” را امتحان کنید و به ندرت کلید مناسب F10 است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض هارد دیسک Dell XPS 12 9Q23

راه های جایگزین برای ورود بایوس در لپ تاپ دل

طبق روش استاندارد F2. قبل از روشن کردن دکمه پاور، این کلیدها را فشار داده و نگه دارید، بین ورود به بایوس و راه‌اندازی سیستم عامل فاصله زمانی وجود دارد. زمان دقیقی است که باید وارد BIOS شوید. این نشان می دهد که چرا باید کلید را برای دسترسی به BIOS نگه داشت.

دستورالعمل وارد کردن Bios لپ تاپ دل:

  1. به نوار جستجو در ویندوز بروید، تایپ کنید و Change advanced startup options را پیدا کنید. پس از آن روی Open کلیک کنید.
  2. در قسمت Recovery به گزینه advanced startup بروید، روی Restart now کلیک کنید.
  3. قبل از اینکه اجازه دهید فرآیند راه اندازی مجدد در ویندوز انجام شود، مطمئن شوید که تمام کارهای خود را ذخیره کرده اید. یک پاپ آپ ظاهر می شود و سپس روی Restart now کلیک کنید.
  4. پس از راه اندازی مجدد لپ تاپ، گزینه Troubleshoot را انتخاب کنید.
  5. در عیب یابی، به گزینه های پیشرفته بروید.
  6. در قسمت Advanced options، روی تنظیمات UEFI Firmware کلیک کنید، مرحله آخر شروع مجدد است.
  7. اکنون در لپ تاپ ASUS خود به بایوس دسترسی دارید.

بیشتر بدانید: اکسپرس کارت لپ تاپ

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =