نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اتصال یک اسپیکر بلوتوث به لپ تاپ. اگر در جفت کردن اسپیکر بلوتوث خود با لپ تاپ دل مشکل دارید، این مقاله نحوه اتصال یک بلندگوی بلوتوث به لپ تاپ دل را به شما نشان می دهد. مراحل ذکر شده در این مقاله برای گوشی های هوشمند و تبلت ها نیز اعمال می شود. برای اطلاعات بیشتر، به خواندن ادامه دهید! اگر دستگاه شما جفت نمی‌شود، ابتدا بلوتوث را در دستگاه تلفن همراه خود غیرفعال کنید. در بیشتر موارد، یک ریست ساده مشکل را حل می کند. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، عیب‌یابی بلوتوث را در لپ‌تاپ دل خود امتحان کنید.

اتصال یک اسپیکر بلوتوث به لپ تاپ
اتصال یک اسپیکر بلوتوث به لپ تاپ

غیرفعال کردن بلوتوث در گوشی هوشمند یا تبلت

برای اتصال اسپیکر به صورت بی سیم به لپ تاپ دل، ابتدا باید بلوتوث گوشی هوشمند یا تبلت خود را غیرفعال کنید. اتصال بلوتوث ممکن است توسط برنامه ها قطع شود. در چنین مواردی، باید برنامه ها را حذف نصب کرده و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. گوشی یا تبلت شما را به حالت عادی باز می گرداند. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است لازم باشد با یک متخصص یا سازنده تماس بگیرید. اگر دستگاه هنوز تحت گارانتی باشد، ممکن است واجد شرایط تعویض باشید. در غیر این صورت، می‌توانید یک بلوتوث کراش حل‌کننده رایگان را امتحان کنید.

روشن کردن بلوتوث

برای کسانی که می خواهند یک بلندگوی بلوتوث را با لپ تاپ دل خود روشن کنند، چند گزینه دارید. خوشبختانه اکثر کامپیوترهای لپ تاپ دارای جک صدا در پنل جلویی هستند. می‌توانید در بایوس آن را غیرفعال کنید و در صورت تمایل اسپیکر بلوتوث را روشن کنید. اگر نوار صدا ندارید می توانید از بلندگوها با لپ تاپ خود استفاده کنید. برای روشن کردن اسپیکر بلوتوث با لپ تاپ مراحل زیر را دنبال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض فن Dell XPS 12 9Q23

چگونه یک اسپیکر بلوتوث را به لپ تاپ دل وصل کنیم؟

حل شد: چگونه یک اسپیکر بلوتوث را به لپ تاپ دل وصل کنیم؟ Action Center را در نوار وظیفه در گوشه سمت راست پایین صفحه باز کنید. در تنظیمات سیستم بر روی گزینه بلوتوث کلیک کنید. فهرستی از گزینه‌ها، از جمله برق، دستگاه‌ها و چاپگرها ظاهر می‌شود. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، اسپیکر خود را روشن کنید و مطمئن شوید که کاملاً شارژ شده است. بلندگوی شما باید به‌عنوان «متصل» در «مرکز اقدام» نشان داده شود.

عیب یابی بلوتوث در لپ تاپ دل

لپ تاپ Dell که برای اتصال به دستگاه بلوتوث شما مشکل دارد، ممکن است ناشی از یک درایور قدیمی باشد که مدتی است به روز نشده است. برای رفع مشکل، مراحل زیر را دنبال کنید. با روشن کردن نماد بلوتوث و کلیک راست روی آن، مطمئن شوید که بلوتوث روشن است و روی رایانه شما کار می کند. بلوتوث باید در حالت قابل شناسایی باشد و لپ تاپ باید دستگاه های اطراف را ببیند.

به خاطر داشته باشید که برد بلوتوث در لپ‌تاپ دل تنها حدود 30 فوت است، اما می‌تواند کمی بیشتر باشد. در حالت ایده‌آل، دستگاه‌های بلوتوث باید در چند فوتی لپ‌تاپ شما قرار داشته باشند، زیرا می‌توانید فاصله‌ای که توسط اجسام به آن می‌رسد را محدود کنید. اگر همه چیز در وب سایت Dell مشکل داشت، همیشه می توانید درایورهای خود را به روز کنید.

تنظیم دستگاه پخش پیش فرض صدا

باید تنظیمات صدای خود را تغییر دهید تا بلندگوی بلوتوث را به عنوان دستگاه پخش صدا پیش فرض در لپ تاپ Dell خود تنظیم کنید. برای این کار وارد بایوس شده و پورت های صوتی و USB پنل جلویی را غیرفعال کنید. برای انجام این کار، راهنمای کاربر کامپیوتر Dell را باز کنید تا نحوه پیمایش به BIOS را بیاموزید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که بلندگوی بلوتوث شما روی حالت قابل شناسایی تنظیم شده است. اگر اینطور است، باید آن را با رایانه خود جفت کنید. سپس، هنگامی که رایانه شما در محدوده قرار دارد، بلندگو و رایانه به طور خودکار متصل می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض WIFI Alienware 17 R4

پیشنهاد مطالعه: 5 مشکل رایج نرم افزار لپ تاپ دل و نحوه حل آنها

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =